Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ez_a_blog.png 

  18_v3.png

banner_erdekesseg_tombraider.jpg

banner_sorozatkritika_truedetectives02.jpg

banner_sorozatkritika_sexanddrugsandrockandroll.jpg

banner_elmelkedes_sorozatjunkie.jpg

banner_filmkritika_madmaxfuryroad.jpg

A 47-es ügynök technológiája

2011.07.11. 09:30 Dr.Jones

A Hitman-rajongóknak valószínűleg már feltűnt, hogy a legutóbbi rész óta hosszú idő telt el - egészen pontosan 6 év -, ami éppen elég volt ahhoz, hogy a fejlesztők megalkossanak egy új technológiát, amit gyorsan el is neveztek Glacier 2-nek. Christian Elverdam, a Hitman: Absolution egyik fejlesztője a Gamestarnak elárulta, hogy óriási szükségét érezték az újításnak. A technológia megalkotásánál pedig kiemelt figyelmet szenteltek a korábbi Hitman-játékok legfontosabb elemeinek átvizsgálásának, ill. annak, hogy ezeket hogyan fejleszthetnék tovább úgy, hogy a kor és a rajongók elvárásainak is minden szempontból megfeleljenek?

Az új motorra leginkább az elavult mesterséges intelligencia kiküszöbölésének céljából volt szükség, hiszen ha visszagondolunk az előző részekre, ott az NPC-k mindig, minden helyzetben ugyanúgy viselkedtek. Ezt a problémát sikerült most leküzdeniük a készítőknek, így például ha rendőrnek öltözve állítunk be a hippik apartmanjába, akkor ne számítsunk valami kellemes fogadtatásra, ellenben ha civilként látogatjuk meg őket, akkor már sokkal barátságosabbak lesznek, ha pedig azt látják, hogy összebalhéztunk pár rendőrrel, akkor meg egyenesen kenyérre lehet kenni őket. A lényeg tehát, hogy nem kapják elő rögtön a fegyvert a szakadt ballonkabát alól, hacsak nem épp egy gyilkosságon kapnak rajta minket. A másik nagy újdonság, hogy nem verhetünk át mindenkit olyan könnyedén, szóval ne lepődjünk meg, ha álruhában sétálunk be egy ismerősünkhöz, és az rögtön felismer bennünket.

Akcióból jóval többet kapunk majd a megszokottnál, ha nem vagyunk elég óvatosak, és hagyjuk, hogy a rendőrök erősítést hívjanak, könnyen óriási golyózáporok kellős közepén találhatjuk magunkat, és az előző részekkel ellentétben lehetőségünk lesz mindenféle taktikázást mellőzve végigcsörtetni az egyes pályákon, miközben ész nélkül lövöldözve hatástalanítjuk ellenfeleinket. Aki viszont a sötét sarkokban érzi jól magát, ahonnan lesből lehet támadni, az is megnyugodhat, mert a lopakodós taktika se tűnik el a játékból, sőt, meghatározó szerepet kap, ráadásul megspékelik még egy olyan tulajdonsággal is, ami a Batman: Arkham Asylum általam sokat szidott Detektív-módjához hasonlóan lehetővé teszi, hogy átlássunk a falakon.

Ha minden kötél szakad, és körbevettek minket, még próbálkozhatunk túszejtéssel, de az új MI-nek hála, a rendőrök ilyenkor szétszóródnak, és különböző szögekből próbálnak belénk ereszteni pár golyót. Nem lesz tehát egyszerű dolgunk, a készítők szerint pedig a Hitmanre jellemző legendás nehézség egy fikarcnyit sem fog csökkenni; majd meglátjuk, hogy a falon átlátós „Instinct-mód” erre mennyire cáfol rá.

komment

Címkék: játék hitman hírek és infók

A bejegyzés trackback címe:

https://mediaviagra.blog.hu/api/trackback/id/tr103056650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása