Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ez_a_blog.png 

  18_v3.png

banner_erdekesseg_tombraider.jpg

banner_sorozatkritika_truedetectives02.jpg

banner_sorozatkritika_sexanddrugsandrockandroll.jpg

banner_elmelkedes_sorozatjunkie.jpg

banner_filmkritika_madmaxfuryroad.jpg

Showder Klub: ez lett volna a 6.évad kezdése?

2010.10.19. 01:51 Gevin

Az a helyzet, lassan ott tartunk, hogy egy jól időzített faviccben több a humor-potenciál, mint a Showder klubban. Tény, hogy a kezdések mindig gyengére sikerülnek - bár úgy emlékszem a tavalyi ennél jobbra sikerült - de ez most kritikán aluli volt. Nem értem, hogy miért a gyengébbeket szerepeltetik pont a szezon kezdésében, amikor indulhatna jól is az évad.



Még mindig azt vallom, hogy Bődöcs Tibor kaliberű stand-uposok nélkül meghal a műsor, és ezt egyre jobban alátámasztják. Nyilván van bennem némi elfogultság, de legalább annyit tehettek volna, hogy KAP-ot behozzák műsort vezetni, mert még mindig jobban ért hozzá, mint bárki ebből az epizódból. Egyszerűen gyenge amit felmutatnak, túl sok az önismétlés és a szar sztorikból is várat lehetne építeni.

Elfáradtak picit a készítők és a poénok kidolgozására, talán nem mindenkinek jut elég ideje, vagy ha igen, az baj, mert ennél jobbakat kellene írni. Trabarna erőltetett "közkívánatra tolj valami autóshangot" utánzása is nevetséges, már rég kimerült ez a forrás, jó lenne, ha ezt észrevennék. Nem vicces egyáltalán. Bár most volt egy poénja, amin nevettem, ritka pillanat, lehe be kéne húznom egy strigulát. Benkről kb semmi nem jut eszembe, Beliczai meg sosem volt favorit.

Nagyon kellene egy vérfrissítés, amit tavaly megpróbáltak egy csajjal, de mellé ment, azóta sem hallottunk a leányzóról. Mondjuk legalább próbálkoztak. A zavaró tényezőkhöz tartozik ez az erőltetett bevonulás, vagy az ásványvizes gagyi poénok, amik gondolom a reklám miatt vannak. Egyébként a kivágott jelenetek néha már jobbak, mint maga a műsor.

Pontozni nem fogom, mert nem lenne értelme. Szeretem a műfajt, ezért nézem még mindig a sok csalódás ellenére, de a vesszőparipám még mindig a: Bődöcs Showt a népnek! Havi egyszer mondjuk. A következő héten, azért remélem akad majd valami értékelhető is.

149 komment

Címkék: showder klub stand up

A bejegyzés trackback címe:

https://mediaviagra.blog.hu/api/trackback/id/tr32382483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.10.20. 10:20:09

@Desmond77: "Fábry kiáll és dől belőle a hülyeség, a legnagyobb természetességgel."

amit nem utolsósorban a showderklubos fiúk írnak neki. :-)

Hümüzhümümüz 2010.10.20. 10:22:49

Szerintem mi most nem fikázunk, hanem kritizálunk.
Jöttök itt a csináljatok jobbat, ha tudtok dumával, közben meg ha alaposabban olvasnátok a hozzászólásokat, simán levehetnétek, hogy a többség egyetért az erős magot illetően.
Ha az erős mag képes hozni a színvonalat, akkor Szupkay, Trabarna miért nem? Azért, mert nem elég jók, ennyi. Comedy-n talán elég lenne az, amit csinálnak, de ilyen erős mezőnyben nagyon kijön a bénázásuk.

Csak Norris 2010.10.20. 10:23:24

@idelle: Ezt honnan tudod? Hallottam én is, de annyira más jellegű hogy nem hiszek benne.

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.20. 10:24:02

Amit eddig láttam belőle, az kb. a Szuhay Balázs-féle Parabola "színvonala" (nem politikailag, hanem minőségét tekintve).
Tragikusan szar.

AntiChrist™ 2010.10.20. 10:24:04

@Csumpitáz Alfréd: Beszéltem. Többször is. Anno (elég régen) a Godot-ban is voltam "fellépni" - csak a buli kedvéért, haveri társasággal. Ettől függetlenül azért felkészültem rá, de teljesen egyértelmű volt, hogy nem vagyok egy Kőhalminé Zolika. Nem is forszíroztam a humorista pályafutásomat.

Szóval: akkor ugye nekem szabad "fikázni"?
Egyébként pedig a többség nem fikáz, hanem véleményt mond. Azt azért ugye szabad? Legalább a demokrácia illúziója hadd legyen meg...

AntiChrist™ 2010.10.20. 10:26:07

@dr. Wilbur Swain: "jó ez, csak ritkábban kellene adni, hogy ne égjenek ki"
Maximálisan egyetértek!

hollario 2010.10.20. 10:26:21

@Ybl: Azt te csak hiszed. Ismertek azok a történetek, hogy nem fideszes humristákat fideszes vezetésű városokban nem engednek fellépni.
Tudod, annak idején sem voltak pl. Hobóék országos szinten betiltva soha, csak adott városban a helyi párttitkár vagy rendőrkapitány nem engedte. Nincs új a nap alatt.

tblv 2010.10.20. 10:27:07

igaza van a postolónak, a showder klub kezd egy kissé túlértékelt lenni, kb annyira, mint az m32-őn felfuttatott hazai előadók jó része. a stand upos csaj kapcsánis kb ugyanez ment, whaztakurva itt van ez a nő az első magyar standupos, és közben folyamatosan kommunikálják mennyire nincsenek csajok a szakmában, miközben litkai válaszra sem méltatja azt a nőt aki jelentkezik.

hollario 2010.10.20. 10:27:23

@Desmond77: Benne van a stáblistában :)

gauche caviar 2010.10.20. 10:27:56

betanulás..? megírt poénok..?
A stand up pont arról szólt eredetileg, hogy kiáll a csóka egy szál mikrofonban és rögtönöz, tolja ami az eszébe jut, reagál rá a közönség, nem hagyják élni, neki kell dominálnia, tartani a kontrollt.
Erről szól az igazi stand up, nem a felhangoló emberekről, a villogó TAPS tábláról vagy Dombovári életmentő zenei tusairól, miközben a harmadik fosós poént ontja ki magából 5 perc alatt.
De hát nekünk ilyen jut, nálunk előre megírják és többször előadják a "rögtönzéseket".

Na ja, a poénok eléggé egysíkban mozognak (most nem kezdem el én is leírni a kedvenceimet) de a poénok technikailag kb 5 módon épülne fel: aktualitások ál-naiv rácsodálkozása, fogalmak félremagyarázás, kiszínezett-felhúzott sztorik, médiafika, stb stb...

Jót tenne egy kiadós vérfrissítés, mert attól lenne verseny.
Maximum kisebb eséllyel hívnák falunapokra a trógereket haknizni. hogy aztán ezeket a falunapokat, amikből megélnek EZEK, jól lefikázzák egy műsorban.

Maria83 2010.10.20. 10:28:31

Tényleg gáz, hogy olyan emberek poénkodnak a reklámokon, akik reklámokban szerepelnek... Ezért is hagyta ott az egész Dumaszínházat az alapító és csinált egy új csapatot Beee Színpad néven, a Cotton Clubban - csak őket nem tolja a média, pedig jók, vannak köztük szenzációsak, láttam egyik műsorukat.
Bödőcs a legnagyobb király, bár sokat ismétel, KAP és Hadházi meg amerikai stand up-okból nyúlja a poénjait, vagy az egész sztorit (Hadházi: WC-s jelenet, KAP - gps, filmek stb.) Köhalmi még egy eredeti figura, bár a legtöbb műsorát más nem tudná előadni, mert más szájából unalmas lenne - de neki nagyon jól áll.

tblv 2010.10.20. 10:28:45

Erdéllyel sincs bajom, de a kisgyerek (nem ugrik be a neve bocs) elég harmatgyenge, és a Szomszédnéni produkció is a Szeszélyes évszakok szintjén mozog.

R242 2010.10.20. 10:30:35

Valóban gyenge volt a músor, többet vártam, és az, hogy a rádiókabaréban elhangzott poénokat ismétlik, nem emelik a műsor szinvonalát. Kár, mert jó a csapat, de Bödőcs, Hadházi, és Csenki nélkül halott az egész.
Nem hiszem el, hogy nincs több új poénjuk. Simán lusták. Nap mint nap vannak új gyöngyszemek az életben, csak meríteni kéne, És/vagy dolgozni 1-2 poénon. Nem csak ismételni.

fran7 2010.10.20. 10:35:26

@gauche caviar: Pedig mindig is úgy volt, hogy megírták a szöveget már a kezdetektől, szerinted Hofi mennyi ideig csiszolta szövegeit, vagy bárki más, aki jónak számít. 1-2 percig bárki lehet vicces, de 20 percig? Szerinted a tanítókat miért képzik 3-4 évig, hogy el tudják mondani, hogy 2+2=4. Ezt már 3.-ban tovább kellene tudni adnod, de valamiért nem így működik. Az egyetemi tanárok mennyit készülnek egy 45-90 perces előadásra. Évtizedeket.

gauche caviar 2010.10.20. 10:36:55

@Desmond77: pl litkay a szövegírója, meg a kap.
de ez mindenhol így megy, van háttérstáb meg arc aki kiáll a reflektorfénybe. mert aki jó poént ír, nem tutti, hogy jól elő is tudja adni.
ez sztem teljesen normális...

gauche caviar 2010.10.20. 10:40:03

@fran7: hofira hivatkozni teljesen fals egyébként, mert most mindenki fejében az van, hogy hofi mekkora császár volt mert mennyi jó poénja volt.
ja, 20-30 évet átfogóan. egy olyan környezetben amikor nem állhatott ám oda mindenki, hogy majd ő osztja. szál azért lássunk tisztán. (én is imádom hofit. csak szentet azért ne csináljunk belőle, mert nem volt objektív a verseny :)

persze, hogy kell előre betárazni poént, de nem megírni a teljes műsort, aztán szarrá vágva tálalni, hogy tessék, itt a stand up.
ha a freestyleozo kamaszgyerekeknek megy, akkor a "nagy" "humoristáknak" is sikerülhet...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.10.20. 10:41:40

@gauche caviar: "A stand up pont arról szólt eredetileg, hogy kiáll a csóka egy szál mikrofonban és rögtönöz, tolja ami az eszébe jut,"

jaja, persze. miközben a gólya hozza a gyereket és Jézuska a karácsonyi ajándékot...

jet set 2010.10.20. 10:44:59

KAP nem kellene a műsorba. Ő már elérte Fábry színvonalát. Azt hiszi magáról, hogy valami attól poén, mert ő mondja.

TGabi 2010.10.20. 10:46:03

@Ybl:

Képzeld, vannak olyan emberek, akik máshogy gondolják, mint te. Azt azért ugye (még) szabad???

fran7 2010.10.20. 10:51:57

@gauche caviar: Nyugodj meg nem akarom túlsztárolni Hofit, de neki is volt olyan nyilatkozata, hogy elment meghallgatta Sándor Györgyöt, és az ott szerzett dolgokat is feldolgozta a saját műsorában, csak egy más nyelvi rétegen, mert hozzá nem az értelmiségi réteg járt. De ő abból jó példa, hogy "rossz" színészként, de tanulva a szakmát, tudta, hogy miképp kell felépíteni egy előadást zenével, szünetekkel. Ha egyszer megértesz egy Shakespeare-monológot, darab felépítést, akkor nem lesz túl nehéz egy félórás szöveget létrehozni.

Kármentő 2010.10.20. 10:56:30

Tényleg baromi gyenge show. De még mindig inkább ezt nézem, mint a Sass Józsi bácsi szörnyű avitt szemetét vagy a heti7-es hülyefidesz, hülyeorbánviktor szélsőbalos öklendezéseit.
Ja! Fábry valóban unalmas kezd lenni.

Chazz Reinhold 2010.10.20. 11:08:00

nem a műsorral, ill. a sztend ápolt fiúkkal van a gond. ők csak azt nyomják, ami a műsor címében áll

a magyar mediális humor az ami végletesen egysíkú, talán ezért hatnak unalmasnak u.a. sztorizgatások, klisék, az egykaptafa "bölcsészként disznótvágtunk Mari nénémnél részegen" stílus

ahogy már feljebb is írták, nulla társadalomkritika, semmi morális görbe tükör, nincsenek hiteles politikai kabarészerzők, sem előadók, semmi szituációs humor IGAZI színészekkel (itt kiv. a Beugró), stb.

a kerTV-k elárasztják mindenféle hulladék sit(t)com-mal a népet, mert ugye a profit az egyetlen érték

rio.pete 2010.10.20. 11:10:43

@pingvinmadár: Van egy jóismerősöm, csak azért nem vág bele a standupba, mert mindig elröhögné a saját poénjait, egyébként hozná a színvonalat. Hadházival is ugyanez a helyzet, neki még jól is áll. Imádom. Hadházi, KAP, Kiss Ádám, Bödőcs, Kőhalmi külön szintet képvisel. De őket is meg lehet unni, ha pár héten belül meghallgatod az előadásaikat pl. egy fesztiválon, aztán a gödörben, majd egy céges rendezvényen.

Viszont érdemes megnézni a korábbi l'art pour l'art társulat munkáit (pl. Anti bácsi jeleneteit, ugyanazokat a poénokat variálja a Youtube-ra feltöltött videókban, mégis az összesen fogom a hasam a röhögéstől).

Harald Blåtand 2010.10.20. 11:11:19

Én azt sem értettem sosem, hogy egyáltalán hogy lett népszerű a Showder Klub. Nem most lett gyenge, mindig is az volt. Értem én, hogy ízlések és pofonok, de szvsz az egy Bődöcs kivételével különösebben átütő egyikük sem volt soha. Jó, az ilyen lementünkturnéznifalurarészegbarommaltalálkoztunkjólbeszólt meg énisvoltamközépiskolásjédeérdekes-szerű dolgokon az ember röhög. Egyszer. De mikor már a huszadik műsor épül ezekre a sémákra?
És nem azért baj, hogy nem kizárólag improvizáció, mert arról szól az igazi standup (dehogy), hanem mert akor lenne rá mentség. Ezek a szövegek improvizációnak elmennének, előre megírt poénnak kínosan rosszak. A Rádiókabarét is végleg levitték a béka segge alá.

eberti 2010.10.20. 11:16:17

Bődöcs Tibor,Kőhalmi Zoltán a legjobbak.
Legalábbis szerintem.

G_y_u_r_i 2010.10.20. 11:21:19

már nekem is unalmas

megyek, megnézem az új csapatot, jókat hallottam: www.facebook.com/event.php?eid=138064062905862&index=1

derabitz 2010.10.20. 11:21:59

Kőhalmi? Gyenge, mint a borecet. Inkább ne!
Hadházy?
Ő igen!

gauche caviar 2010.10.20. 11:22:02

@idelle: biztos megdöbbentő, de egy Chris Rockot vagy egy Robin Williamst ha kipakolsz egy alsónadrágban, akkor is tud vicces lenni 30 percig akár a halpiacon a kofák között.
na, ez szerinted melyik hazai stand uposról állítható teljes biztonsággal?
dombovári fingós-szarós poénjai, vagy beliczai naftalinszagú rádiókabaré humoreszkjei...?
az igazán nagy és valóban humoros humoristák sajátja a rögtönzés, lásd bödőcs kivágott snittjei.

fran7 2010.10.20. 11:34:06

@gauche caviar: Értsd meg, hogy az nem úgy rögtönzés, hogy most találta ki, hanem képes a legapróbb ötletet sugallatot úgy megfogalmazni, hogy érzi ki min nevet a hallgatóságban. De ez gyakorlat kérdése. Én nem azt mondom, hogy nem rögtönzés, csak mást jelent, mint a legtöbben gondolnák. Egyetemi tanárom mondta, hogy egy bölcsész bármiről képe készülés nélkül két órát beszélni. A négy órához már készülni kell. S nyilván ha humoros az illető bölcsész, mint Bödőcs, akkor 2 órán át dőlsz a röhögéstől és még értelmes dolgokról is fogsz hallani.

gabest1 2010.10.20. 11:34:47

Nyilvánvaló, hogy az író úr nem hallgat rádiókabarét, az a "csaj" épp most volt legutóbb, és a poénokról is inkább azt írná, hogy már elsütötték ott.

queenlly 2010.10.20. 11:43:26

@gabest1: pont ezt akartam említeni, sőt egy korábbiban is volt, ez így együtt már 2 szereplés egy hónapon belül, ami majdnem több, mint a többieké (hál istennek). én kedvelem a csajt, két gyerekem van és eléggé bejönnek a családi élettel kapcsolatos poénjai, ezen kívül bírom azt, aki ilye fapofával tud előadni.
@gauche caviar: már írták, de ez így van. nemtom mennyi külföldi standupot láttál, de elmondhatom, hogy ott is baomi sok az ismétlés és azért megnézném őket, mit produkálnának, ha nem lenne vágó és nem lehetne újra meg újra nekiszaladni a felvételnek.@fran7 jól írta. van egy otthon kitalált készlet, amit a közönség ismeretében használnak és rögtönzés max az átkötő szöveg (sokszor az sem).
mellesleg Hofi fikázóknak: bárhonnan nézem voltak kortársa, akik hasonlókat csinátak (Nagy Bandó, Maksa és sorolhatnám), de azért bármikor kenterbe verte őket.
@Chazz Reinhold: azért a századeleji "kabaré" ma már elég gáz, ha erre vágynál!

Közérdekű 2010.10.20. 11:50:09

én is unom már, hogy csak a faszból és az alkoholból lehet poént csinálni...és azok sem sűrűn cserélődnek...

találtam viszont egy kis alakuló formációt, akik nekem ígéretesnek tűnnek: www.comedyclub.hu . lehet, hogy ritkább a humor, de vállalhatóbb. mindenesetre egészen más, mint az eddig megszokott irány - Gombos Szabolcsot hallgatva például megint rájövök milyen szép is a magyar nyelv.

úgy látom most pénteken lesz nyilvános előadásuk, én tuti elmegyek, aztán majd megírom milyen volt! úgy tűnik tényleg nagy rájuk az igény, mert a honlapjuk szerint már alig van jegy.

RobinGood 2010.10.20. 11:51:20

Ez megint mekkora baromság. Hihetelen, hogy emberek képesek ízlésről vitatkozni.
Sírtok, hogy minek megy minden héten, ritkábban kellene és csak X-et meg Y-t kéne szerepeltetni. Hát szerencsétlenek nem kötelező minden adást megnézni.
Akit nem szeretsz azt nem nézed meg akit meg igen azt megnézed. Máris teljesül a kívánságod.

Esetleg lehetne gondolkodni is néha nem csak bámulni amit a pofádba nyomnak.

Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2010.10.20. 11:52:14

valahol nagyon el vagyok tévedve, szerintem Bödöcs is az erőltetett kategória, ugyanazokat a falusi-bebaszós poénokat nyomatja, mint a legelején, csak sokadjára már nem vicces. Nekem. Szerintem is a ritkább, de tartalmasabb műsort kéne erőltetni, ha egyszer csak maximum 6-7 vicces ember van.

chabba (törölt) 2010.10.20. 12:05:36

@gauche caviar: naigen. Carlin ugyanez volt, csak közben akkora görbe tükröt állított a társadalomnak, hogy akár még filozófusnak is elment.

Chazz Reinhold 2010.10.20. 12:12:48

@queenlly: miért gáz?! most is század eleje van:)

de komolyan, fogalmi zavarban vagyok, ezért jobb híján a dojcsoktól próbáltam átültetni a meghatározásokat. Ott éles különbség van az ún. kommersz "comedy" ill. a "politisch-gesellschaftliches Kabarett / Satire" között.
A comedy az ahol hangosan röhögsz (végig - ha jó), a Kabarett pedig, amikor gondolkozol is közben, összefüggésekent értesz meg, hümmögsz és nevetsz. Egyik kedvenc szatírikusom (most asszem megint belefutottam egy garantáltan félreérthető kif.-be) pl. folyamatosan rászól a közönségére, hogy ne nevessenek, mert ez egyáltalán nem vicces!

Zus 2010.10.20. 12:14:46

Drága barátaim, fikázók és nem fikázók, itt már pár embernek a kommentjében felsejlettek azok az apró, ám de igen fontos meglátások, amik egy ilyen jellegű műsorban szereplő humoristának kellenek. Miután a fentebb említett stand-uposok is plagizálnak innen-onnan, hadd plagizáljak akkor én is a t. kommentelőktől.

Tehát, ahhoz hogy valakiből jó stand-upos váljék, meglátásom és a plagizált kommentelők meglátásai szerint a következők kellenek: olvasottság, jó helyzetfelismerés, jó megfigyelőképesség, jó előadói véna és egy csipet írói véna. Na és persze a gyakorlás.

Olvasottság = széles tudás és szókincs. Bárkinek, a vécésnénitől kezdve a kőművesen keresztül az entelektüellekig elő tud adni egy sztorit. A hallgatóságtól függ az alkalmazott kifejezések készlete.

Jó helyzetfelismerés = egy felállott szituációra viccesen tud reagálni. Akár egy beszólásra is.

Jó megfigyelőképesség = észreveszi azokat a helyzeteket, amiket később viccesen lehet elmesélni.

Jó előadói véna = elő is tudja adni az általa viccesnek tartott sztorikat és a vicceket. Ha kell fapofával, ha kell máshogy.

Írói véna = ez sosem árt. Hiába van valakinek komoly szókincse, ha hiányzik belőle az "alternatív" gondolkodás. Egy dolgot le kell tudni írnia mikszáthi tömörséggel és szórakoztatóan cirkalmasan, modorosan is.

Ezek után jöhetnek a gegmenek, meg a sok gyakorlás...

Amúgy meg, a viccekkel kapcsolatban, nem akkor születnek új viccek, mikor a közhangulat megfelelő hozzá ? Hosszú évek óta nem hallottam új vicceket, csak a régi, évtizedes poénokat próbálják meg aktualizálni ismeretlen arcok. Elég szarul csinálják.

IndaMuncher 2010.10.20. 12:22:31

Nem említette meg senki Litkai Gergelyt.

"azta" 2010.10.20. 12:36:17

hát igen, a Bödőcs, meg a Kőhalmi alap. igazából csak egy apró észrevételem volna, jelesül az, hogy míg a stand up őshazájában az igazán jók akár egy-másfél órás műsort is lenyomnak, viszonylag egyenletes színvonalon, addig nem tudom, hogy ez itt menne e? pedig igény az volna rá (hogy egy félig vicceset citáljak), pl Hofiból is mindig kevés....

gauche caviar 2010.10.20. 12:36:40

@fran7: én se azt mondom, hogy minden egyes geget ott a helyszínen agyaljon ki, de a hazai sztend ápposok még az átkötőket is több nekifutásra hozzák össze (csak ezek vágva vannak ugye)(amikor meg kajak részegen áll valamelyik a színpadon és összeakadnak a szavai...)
meg hát, az ilyen "voltam fellépni.... mekkora tudkó volt az arc" toposzok, meg a "gps-es szívatások" meg az előre begyakorolt és előadott "gegek" (beliczai munkásságának 99%-a)...

na, nincs mit szépíteni: a hazai stand uposok 90%-a nudli, 3 valamirevaló van közöttük. mind poén felépítésben, mind tematikában.
karakterek meg végképp alig.

mertcsak 2010.10.20. 12:37:14

Kőhalmi, KAP, Bődöcs, Kiss Ádám, Szomszed neni, Felmeri Peter
esetleg hebe-hoba Hadhazy, Aranyosi, Beliczai
a tobbi tenyleg nagyon gyenge, nevuket se tudom

Kandabula 2010.10.20. 12:37:42

Stand-up humor nincs politikai tartalom nélkül. Ennek oka, hogy a napi politika az a bödön, amiből meríteni és frissíteni lehet. Az élet egyéb területei hamar kimerítik és ismétlésre kényszerítik az előadót. Ha valaki igazán eredeti tehetség, annak a közönség egy darabig még megbocsájt, de aztán már az egész kínossá válik. Egyébként nagyon sajnálom, hogy a színpadi humor a stand-up irányába lódult el, mert önmagában hordozza az ellaposodást. Valahogy úgy, mint egy házibuli, aminek akkor kezd vége lenni, ha elkezdődik a viccmesélés. (Ott legalább megjegyzik: "Szóljatok, ha ismeritek!")

mertcsak 2010.10.20. 12:39:59

a hetfoi adas egyebkent tenyleg nagyon gyenge volt

kokoro 2010.10.20. 12:41:40

Mindig elcsodálkozok hogy egyesek hogy rá tudnak kattanni egy műsorra, nézi a showt orba-szájba és ölni tudna az adagjáért. Aztán meg csodálkozik hogy hopp ez a cucc már alig hat, persze hogy csalódás lesz a vége.

Alapvetően nekem tetszik az egész, de az erőltetett poénoknál már csak a lenyúlt bevezetés/fellépés a gagyibb lásd "Figyejjé haver" Hadházi...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2010.10.20. 12:41:53

Szerintem mindegyiknek volt már nagyon jó előadása.Eddig amit láttam általában tetszett.
Az a baj,hogy ilyenkor oda-vissza kapcsolgatok a klub meg a Gyilkos számok között.:((
Ez sajnos megnehezíti az értékelést.:))

gauche caviar 2010.10.20. 12:42:03

nu, ha már... a hazai stand uposokból az nagyon hiányzik, hogy napjaink valóságára reflektáljanak. és nem csak a bulvár-fos kategóriában, negyvenedjére elmondani, hogy a mónikasóban milyen fogatlan emberek voltak (azok rakták oda azokat akiktől kapjátok a fucking fizetéseteket haverok!) meg a tízezredik urigeller-kiszeltünde feldolgozás (amikor dombovári ciccolinával jön elő, pff, na az aztán a mélypontok egyike)

Áh, de a társadalmi mondanivalóról már volt szó.
Idehaza ez sajnos kimerül a nincstelenek és hátrányos helyzetű emberek fikázásában (igen, hadházy lacika, te is leszel magad alá szaró fogatlan vén trotty.)

scottish 2010.10.20. 12:50:06

Talán azért nem említette senki Litkait (akit innen csókoltatok, imádom a humorát) mert nem Godot színház, hanem a Comedy Center/rál, a fene tudja sztárja.

Ha már kívánság lista: Kőhalmi Zoltán/Hadházi László/Bödőcs Tibor a teteje,
az alja meg: Aranyosi Péter(ordító egér)/Szupkay Viktor(én még egyet nem röhögtem rajta)/Csenki Attila(simán pszichopata)

Rendszeridegenként :) pedig mindenképpen: Litkai Gergely és Badár Sándor.

De ez tényleg nagyon gyenge évadkezdet volt. Az a jó, hogy a rotálás elve alapján, csak jön valaki jó is.

fran7 2010.10.20. 12:57:45

@gauche caviar: Olyat vársz el amúgy jogosan, amire a mai magyar írók is képtelenek, sőt hárítják maguktól ennek a felelősségét. Akkor, hogy várod el, ezt éppen most diplomázó srácoktól, akik még életükben nem dolgoztak egy napot se, mint kemény fizikai melósok, sőt ilyen emberekkel nem is nagyon találkoztak. Ami nem baj csak hiányzik olyan tapasztalat az életükből, ami összefüggésekre mutatna rá, s bár már nem rá csodálkoznak bizonyos dolgokra, de képesek mégis feldolgozni azt, mint mégis friss élményt. A showder klub szerencséje az, hogy a hirdetőknek a 18-49 korosztály a fontos és ők jobban megszólítják azokat, mint a Heti Hetes. Így tudtak őrségváltást végigvinni. De amint kicsit mélyebb összefüggések jönnek szóba, vagy már a gondolkozásod nem a húszas-harmincas fiatal városié onnantól kezd lapos lenni a Showder Klub és érdektelenné válik.

dekás dezső 2010.10.20. 13:04:54

csak úgy bugyog az igen fejlett kritikai érzék:D
na és a Maksa? vele mi van?

gauche caviar 2010.10.20. 13:06:17

@Kandabula: aha, képzelj el egy kétharmad alatti Uborka műsort, olyat, mint anno :)))
a pártszékházba kéne mennie a rajzolónak engedélyeztetni az elkészült karikatúrákat jóváhagyásra :))

na de nem akarok pártpolitizálni.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2010.10.20. 13:07:45

Valaki fentebb azt írta, hogy ki kell állni és csinálni, majd utána lehet fikázni! Hát ekkora bullshit-et is régen olvastam már. Senki nem tart ezeknek a stand up-osoknak a fejéhez pisztolyt, hogy kiálljanak a közönség elé. Ők gondolják úgy, hogy elég jók ahhoz, hogy egy közönséget szórakoztassanak. Az már más lapra tartozik, hogy rohadtul nem így van! Aki nem elég jó, az menjen innen és keressen olyan tevékenységet, ahol megállja a helyét. Csak az összképet rontja... De azért mielőtt valaki nekiállna poénokat mondani, egy-két klasszikust (pl. HOFI) nem ártana megnézni, elemezni, majd utána végig gondolni, hogy képes lesz-e legalább alulról látótávolságig közelébe jutni annak a szintnek, mert ha nem, akkor csak egy borzalmasan szánalmas kísérlet (és erőlködés) lesz a vége...

Az eddig emlegetett stand up-osok közül egy sem közelíti meg az említett mércét! Harmat gyengék!

gauche caviar 2010.10.20. 13:09:26

@fran7: én alapvetően semmi mást nem várok el a "művészettől" (jelen esetünkben alkotó tevékenységtől) hogy reflektáljon a mai valóságunkra, abban keressen összefüggéseket és mutasson rá folyamatokra, kialakult helyzetekre.
beszélgetni a gps-el, járnia teszkoba, emosokat fikázni.. hát ez nem valami nagy mélység :)

manmachine · http://nagykrisztian.com 2010.10.20. 13:11:19

Nagyon sokszor láttam őket élőben is az ország több pontján. Mindenki ismétel, de azért vannak különbségek. Én így látom kb.:

Kovács András Péter, Kiss Ádám: A legnépszerűbbek az átlagközönség számára, de túl sokat ismételnek, ugynazt a történetet tőlük hallottam a legtöbbször. KAP néha buta, több olyan poén-szándéka volt, ami abból eredt, hogy rosszul tudott valamit, tévedett, félreértett.

Kőhalmi, Litkai Gergely: Viszonylag rendszeresen megújúlnak, én őket kedvelem leginkább.

Bödőcs: Egy picit túlerőlteti a "parasztos" kiabálást, de kedvelem, mert nagyon hülye.

Aranyosi: A műsorát a közönséggel való kapcsolatra építi, ebben egyértelműen Hofit utánozza. Aki ismeri Hofi munkásságát, annak kirívó a szándék. Ettől függetlenül sok jó műsora van.

Dombóvári, Benk, Hadházi, Bruti: változó, gyakran nagy szünetek vannak a valós poénok között, szaggatott a műsoruk, amikor összeállnak valakivel akkor jobbak.

Trabarna, Szőlősi-Csák, Hajdú Balázs, Szupkay: gyengus, elszórt poénok.

Badár és Csenki: teljesen eltérő személyiségek de azonos okból tartom őket katasztrofálisnak a műfajban, erőltettek, nem lehet mindent kiabálással (Csenki) és a mikrofonba való puffogással (Badár) eladni, Badár maradjon a Kontrollnál, ott kiváló volt, Csenki meg keressen valami más szakmát

gauche caviar 2010.10.20. 13:11:26

olyan bájos ahogy Mo-n a jó humor nem az, hogy egyenlő hanem KIZÁRÓLAG Hofi.

Mert senki más nem alkotott a pályán, ugye.

És ettől még szeretem hofit és géniusz volt, de nem abszolútizálom meg istenítem. Rendes szakember volt.

Kandabula 2010.10.20. 13:12:24

@fuckin frank: mostan itten a Showder Klubról van szó. Maksa is van, meg Fábry is van, meg még mások is vannak, róluk majd akkor, amikor róluk. Addig most ezekről van a bugyogás.

ovatosduhaj 2010.10.20. 13:12:45

Ha röhögök jó a műsor, ha nem röhögök nem jó.
Legalábbis nekem. Másnak nyilván mások érdekesek.
De tény, hogy nagyon sokszor előfordul, hogy hosszú percekig el sem tudok mosolyodni. Az nem jó, mert akkor inkább elkapcsolok, de általában elfelejtek visszakapcsolni.
Akiken eddig jókat tudtam nevetni: Bödőcs, Kiss, Hadházy, KAP. Habár Bödőcsöt nem mindig értem, szerintem sokat hadar. A többieknek szerintem csak pillanataik vannak, sajnos számomra kevésbé emlékezetes pillanataik.
De fikázni nem érdemes, kár rá az időt vesztegetni. :)
Jaigen szerintem Fábryban is merül már az elem.

2010.10.20. 13:15:29

Bodőcs, Kőhalmi és Aranyosi.

A többiek felejtő. Engem pl. Kiss Ádám idegesít kurvára, meg a szakállas b.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.20. 13:17:44

Ez tehetségkutatónak vagy szórakoztató műsornak indult?

manmachine · http://nagykrisztian.com 2010.10.20. 13:19:15

@manmachine: Ja Mogácsot kihagytam, az elején tetszett, az utóbbi időben a 20x láttott bábszinháztól már herótom van.

reccs 2010.10.20. 13:20:54

@manmachine: Igen, Badár valóban túl jó a Showder Klubba.

fran7 2010.10.20. 13:24:22

@gauche caviar: Én is ezt várnám el, mert ez a művészet lényege. S nem lehet mindenki Dosztojevszkij, Van Gogh. Elképesztőnek tartom, hogy még az írók sem teszik ezt. S művészek kardoskodtak azért, hogy a trágárság a művészet része, utána meg megsértődnek, hogy csökken a színvonal. Kellene olyan humorista, akik képes arra, amit mondasz, de én azt gondolom, sokkal jobban, aki képes jó szöveget írni nekik. Sir Lawrence Olivier is hol lenne Shakespeare nélkül?

manmachine · http://nagykrisztian.com 2010.10.20. 13:30:45

@reccs: Az egyik vidéki fellépésn amikor a vasutas történeteit már az ottaniak sem először hallották, késtek is + jól el is húzta a műsort, az 50. mikrofonba puffantás után a közönség elkezdett hazaszállingózni.

a katona fehérben 2010.10.20. 13:37:18

Az a kipróbált "egy csaj" Kormos Anett, nekem nagyon tetszik, bár az ő világa sem a hasat fogóan hahotáztató, hanem a szellemes-ironikus típusú poénok, amire nyilván kevesebben fogékonyak.

Grigorij 2010.10.20. 13:43:24

"Ez tehetségkutatónak vagy szórakoztató műsornak indult?"

Ez a Godot remek menedzsmentjének az egyik ötlete volt, még Dumaszínház néven, vacsorázhattunk az előadások közben.
Aztán pénzszaga volt és ilyenné lett.
Mondjuk az összes médiaszeméthez - BK, valóságsók, megasztárok, faktorok, politikai nácibeszélgetések, stb. - mérten még mindig magasan szárnyal...

Azt viszont nem értem, hogy ha valami nem tetszik, akkor ki kötelez a nézésére? Ez pénz, üzlet!
Ha nekik megéri, az ő dolguk!

Kapcsold ki!

Pistee 2010.10.20. 13:45:20

@Csumpitáz Alfréd: igazad van, teljes mértékben!!
Senkit nem akarok leszólni, de pl. én voltam benn a Godotban 3x is a FiatalFélőrülteken. Nem egyszerű a dolog. Ők azért napról napra készülnek új poénokkal, de azt senki ne várja el tőlük hogy amin nevettek Szegeden, ne nevethessen a közönség Győrben, vagy Debrecenben. Egy tuti: amit a TV-ben hallasz, azt már élőben soha! Eléggé felhígult a társaság, ez biztos, pl. a Rekopp Gyuri pont akkor írta alá a szerződést, amikor először voltam a Félőrülteken. De valamiért mégis ottvannak a www.godot.hu programjai közt, mert igény van rájuk. És ti meg csak irigykedtek :) Üdv

gauche caviar 2010.10.20. 13:53:54

@fran7: azért a káromkodást is lehet "művészi színvonalon" csinálni. Lásd Belga egy-két-há nótája, de még sezbb példa ugyanennek a "cenzúrázott" változtata (egy kizárólag káromkodásokat tartalmazó ótvar mocskos szöveget úgy átalakítani, hogy hangzásra ugyanaz marad... na az csodás.)

vagy a The Wire-ben a fuck jelenet :)
www.youtube.com/watch?v=LN5eYFH8HZ8

balazst 2010.10.20. 14:02:23

Senki nem említte (én lagalábbis nem láttam) azt a két erdélyi srácot, na ők is ritka gyengék.

balazst 2010.10.20. 14:05:55

Tóth Szabolcs és Bálint Ferenc csak hogy pontosak legyünk.

RobinGood 2010.10.20. 14:06:13

@Fot L' Mondó: Basszus Te is meg a többi nagy szakértő . Mondjatok már Hofin kívül további nagy talentumot akit követniük kellene (vagy éppen nem, mert amikor eszközt alkalmaznak Hofitól akkor meg azt mondjátok lenyúlnak, meg utánoznak)

mbaye (törölt) 2010.10.20. 14:09:45

Hadházit emlegetik itt néhányan, mint a színvonalas előadók egyikét. Kivár a poén után és várja a nevetést, ha nem jön, akkor ő rötyög egy kicsit és ezzel kikényszeríti a közönségből, hogy vele nevessenek. Nagyon kellemetlen.
KAP már régen erőltetett, de még jobb, mint a többi.
Kiss Ádám a káromkodáson kívül nem sok mindenre képes, egy főiskolás kollégiumi esten esetleg elmegy, de színpadon nem vicces.

Bödőcs és Kőhalmi, ők még jók.

belga6 2010.10.20. 14:11:18

Dombóvári műsorvezetése teljesen rendben volt, meg a gyógyszer mellékhatására épített szövegelés is. Nyilván Bödőcs és Kiss Ádám azért jobbá tudta volna tenni az adást.

RobinGood 2010.10.20. 14:11:32

@balazst: ők a Szomszéd néni nem?
Valaki írta.

fran7 2010.10.20. 14:11:44

@RobinGood: Sándor György, Peterdi Pál, Déri János, de te is tudod, hogy Hofi a régi nagy konferansziék nyomába se érhet. Bár az egy picit más műfaj, de csak kicsit.

finomanarancs 2010.10.20. 14:20:38

Ízlések és pofonotk...

Cs@tLós 2010.10.20. 14:45:01

Komolyan kérdem,nem fikázásból,hogy itt miért sztárolja mindenki bödöcsöt? Én kevésszer láttam, de gyakorlatilag, összefoglalva, semmi másról nem beszélt , csak arról hogy hogy piálnak a bucsuszentlászlóiak. Semmi bajom ezzel, én is elnevetgélek ezen, de azért kap, kiss ádám és köhalmi szinesebb egyéniségek. És én speciel beliczait is szeretem, bár a most hétföi elöadása gyengébb volt.
Szal ha vki tud vmit hogy hol lehet bödöcsöt nagyobb mennyiségben megtekinteni,az mondja,vagy aki már hallott bucsuszentlászlón kívül töle vmit.

solesz · www.index.hu 2010.10.20. 14:52:13

@Csumpitáz Alfréd: tojást sem tojtam még, mégis van amelyik ízlik és van amelyik nem. ha azon múlna a véleménynyilvánítás lehetősége hogy tudod-e jobban csinálni, akkor az életünk a némasági fogadalmat tett szerzetesekéhez lenne hasonló...

AMÚGY meg:
Bödőcs és Kőhalmi, akik tudtak image-t kreálni maguknak. Kiss Ádám, KAP közepesek, felejthető szereplésekkel. A többiek néha jók, többnyire szarok.
Dombóvári kicsit emelkedett, de még így is a béke segge alatt van.

Muslincaglóriát nektek. Ezeret.
(és nem erőltett, szélesszájú, sokfogú, unottig szőrőspoénozó KAP-ot...)

Zus 2010.10.20. 14:52:33

Boncz Géza. Az is figura volt. RIP

v2peti 2010.10.20. 15:10:08

"A comedy az ahol hangosan röhögsz (végig - ha jó), a Kabarett pedig, amikor gondolkozol is közben, összefüggésekent értesz meg, hümmögsz és nevetsz. Egyik kedvenc szatírikusom (most asszem megint belefutottam egy garantáltan félreérthető kif.-be) pl. folyamatosan rászól a közönségére, hogy ne nevessenek, mert ez egyáltalán nem vicces! "
1989 táján Nagybandónak volt egy műsora, mókabeszünetés címmek. Ott mondta azt, hogy az elején lesz egy rövidebb sűrű poénos rész, majd egy elmélkedősebb, mert olyan a jelenlegi (mármint az akkori 1988-89-es) helyzet, hogy azon nem lehet nevetni.

BaLee 2010.10.20. 15:12:53

Évről évre gyengébb, ez sajnos igaz. Pedig elég sok szünet van két évad között és nem is viszik túlzásba, 1-1 évadban valaki szerepel esetleg 2x, max 3.

Attól is függ, hogy a néző milyen hangulatban van, próbáljátok ki. Végignéztem már úgy egy részt, hogy szinte nem is röhögtem rajta, majd végignéztük társaságban és végigröhögtük. Sokszor azon röhögtünk, hogy a másik hogy röhög. :D

Az is megmutatja, hogy ki lesz jó stand upos, hogy a váratlan dolgokra mit lép. Az elég gáz amikor próbál valaki spontán lenni, hogy ő megkérdezi a közönséget és látni rajt, hogy meg sem akarja hallgatni a válaszokat, már készül lökni az előre betanult poénját.
És van olyan is aki egy pohár leejtésre és rá tud húzni pár mondat poént spontán.

Hogy kinek kicsoda a kedvence teljesen szubjektív, de a Trabarnát már régen elkergettem volna, már az elején sem volt vicces. Na meg Szupkay sem... Dombóvári az elején talán még jó volt, most már nagyon erőltett. Hadházyt sem nagyon bírom, röhög a saját poénjain, mindenkinél többet ismétel és olyan absztrakt sztorykat ad elő, amiről még esélyed sincs elképzelni, hogy ez tényleg megtörténhetett valakivel.
Kőhalmi, Bödőcs meg Kiss Ádám talán kivétel bár az utóbbi időben egyre gyengébb. Na meg mér Aranyosi sem rossz.

Dersu Uzala · https://www.youtube.com/watch?v=ct_7VNF0_jQ 2010.10.20. 15:26:08

A csaj tényleg Kormos Anett és a most hétvégén volt a rádiókabaréban. Azt is lehet hallgatni Ez az adás szerintem is gyengébb volt mint az átlag. Bár BenkDénes szerintem maga felett teljesített!

Dersu Uzala · https://www.youtube.com/watch?v=ct_7VNF0_jQ 2010.10.20. 15:28:34

Nekem személyes kedvencem: KAP
Én csipázom! Élőben elfeküdtem tőle, igaz hallottam már Bödőcsöt és Kőalmit is. Az is nagyon jó volt.

Kandabula 2010.10.20. 15:31:20

Akár hogy is nézem, ez az egész egy primitív dolog, ha nincs benne aktualitás. Ezután jöhet még az alsónadrágra vetkőzés, a habostorta-dobálás, meg a fingás. (Bár ez utóbbi már be lett mutatva.)

Kazimír 2010.10.20. 15:42:17

Dombóvári nagyon lehúzta az egyébként sem magas színvonalú műsort (egyébként sem szeretem ezt az erőltetett stílust, elég meghallgatni a 2006-os Humorfesztiválon elhangzott produkcióját, borzasztó. Megköszönte a nézőknek, amikor ott nevettek, ahol ő gondolta.. :/. Pörög, mint a búgócsiga, de az egész nyílvánvalóan erőltetett, betanult, mesterkélt.)

Hogy én is beálljak a fősodorba, ha az "újakról" van szó:
Kőhalmi, Bödőcs.. Kezdetektől nyomon követem munkásságukat, és ezúton is elismerésem!

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2010.10.20. 15:51:25

@Hümüzhümümüz: ezzek nagyon egyet kell értsek. meg itt most nem feltétlen kell a "ha nem tudsz jobbat, akkor mit pofázol" dologgal jönni, mert ők azért állnak ki, hogy szórakoztassák az embereket, és ha ez a nagyobb többségnél nem sikerül, akkor bizony az megmutatkozik. Mivel ez is egy tv műsor, ugyanúgy lehet kritizálni, mint bármelyik másikat.

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.10.20. 15:56:09

@Cs@tLós: nem (csak) az a fontos, miről beszél, hanem leginkább a kisugárzása, az arca, az előadásmódja, és a gesztusainak az összessége. Engem a politika még stand upban is untat, épp' ezért örülök, hogy túlsúlyban van nála a "búcsúszentlászlói freskó". Egyértelműen ő ma a No.1.

Kőhalmi Zoli vetekszik Bödőccsel. Bödőcs a falusi, Kőhalmi a városi értelmiségi, falrengető humorral. (Vladek visszatér. Vinnyogtam, mikor először hallottam.)

Kiss Ádám iszonyú lapos lett. Durrant egy nagyot az elején, de ma már csak lébecol; ő még nem tudja, hogy mindenért dolgozni kell. A f*szból és p*nából nem lehet közönséget építeni.
Ugyanezt tudom elmondani a KAP-ról. A trendi, laza gyerekek, akik megelégednek annyival, hogy a kiscsajoknak csillog a szemük; 'huszontól' felfelé unalmasak.

Hadházy nekem közönséges, és erőlködik.

A többiek nevét felesleges leírnom: kínos mind. Néhány alkalommal próbálkoztam velük, de számomra nézhetetlen, hallgathatatlan a produkciójuk. Különösen irritál a súlyosan beszédhibás Aranyosi és az autóhang utánzó Barna. Erre a tudásra nehéz lesz építkeznie. A legutóbb a Cool-on hallgattam tőle valami traktoros sztorit. Annyira felidegesített az előadásmódjával, a rétestészta-nyúlású sztorival és a folyamatos hangutánzásokkal, hogy el kellett kapcsolnom.

A showder klubot nem nézem; ha nevetésre vágyom ott a youtube (Kőhalmi, Bödőcs). A fentiek miatt nem vennék sohasem jegyet egy ilyen felvételre.

Rettegett Ignore 2010.10.20. 16:06:31

Ha unjátok, menjetek a Mikroszkópba!
Az meg ciki.
Akkor nézzétek meg ezt www.comedyclub.hu.
Pénteken lesz műsoruk, engem elhívtak, megyek, hétfőn majd írok róla.

megint 2010.10.20. 16:08:43

Nálam a sorrend: 1. Bödőcs, 2, Kőhalmi 3, Kiss, bár Ádám kicsit leeresztett, a több káromkodás nem jelent feltétlenül nagyobb poént. Hofi is sokat ismételt csak akkor még nem volt internet, és nem haknizott minden héten máshol, természetes, ha nem tud minden hétre valaki egy műsornyi új poént kitalálni. Persze azt hozzátenném, hogy a Comedy-Central féle szörnyűségnél még így is klasszisokkal jobbak az itt gyengének számítók, az számomra nézhetetlen, kicsit csodálkozom , hogy mi a lófaszon röhög az a "sok" ember aki ott van.

Rettegett Ignore 2010.10.20. 16:12:41

......szátok! Ha unjátok, vannak mások is.
Engem ide hívtak www.comedyclub.hu péntek estére.
Kíváncsi vagyok, mert szeretem a műfajt. Hétfőn majd írok.

Rettegett Ignore 2010.10.20. 16:14:55

Köszi a blogmotornak. Most meg felrakta a korábbi beírásomat is, amiről azt hittem eltűnt. Mindegy.

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2010.10.20. 16:23:07

@gabest1: bevallom, tényleg ritkán hallgatok rádiókabarét, nem tudtam, hogy ott szerepelt a hölgy:)

Gestas 2010.10.20. 17:12:28

Egyébként nagyon ügyes az RTL-Klub, azon húzása, hogy az, aznapi fellépők konkrét személyét, nem árulják el csak közvetlenül adáskezdéskor.Így marad, a találgatás és a remény.
Azzal nyilván ők is tisztában vannak, hogy mondjuk egy Csenki-Lóránt-Dombóvári trió kedvéért, még a fellépők saját anyja se szívesen marad fent 23-óráig.
De, mivel nem tudjuk, hogy ki fog szerepelni, nem alszunk el és, ha már úgy is fennmaradtunk, talán végigszenvedjük a hulladékokat is.
Ügyes!

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2010.10.20. 17:25:00

@Gestas: és, amikor meglátod, hogy senki nem lesz, akit igazán kedvelsz, akkor még nehezebb nevetni.

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2010.10.20. 17:32:45

@Cs@tLós: az elborult piás történeteken kívül, van pár burkolt társadalmi utalás, amikből pont az jön le, hogy el lehet gondolkodni rajta, amellett, hogy esetleg még abszurd módon vicces is. Úgy tálalja a társadalmi problémákat, hogy azok humorosak legyenek, de némelyik esetében, ha a tényt nézzük, akkor az inkább szánalmas, hogy itt tartunk.

Cs@tLós 2010.10.20. 21:24:33

@Gevin: Ezt nem csak ö csinálja,nekem KAP mondandója is ilyen, de nem csak Mo-ról beszél, plö a kínai társadalom szép bemutatása az olimpiás fellépése:). Persze érthetö h nekünk a magyar társadalmi problémák a fontosak. juhturón rákeresek bödöcsre, mert tuti hogy nem láttam minden fellépét.

Kandabula 2010.10.20. 23:23:43

@Cs@tLós: Vannak még témák: Észak-Korea, Kuba, itthon a Patyolat, BKV, Demszky, de : falfirkák, koldusok, kutyaszar. Szegényes, de ez van. Esetleg az esztergomi fideszkirály, a szegedi "együttműködési" szégyen, a környezetvédelemmel kapcsolatos disznóságok, stb.

Jamie tha killa 2010.10.21. 17:16:44

na had mondjak valamit szerintem a showder klub úgy jó ahogy van Kovács András Péter,Kiss Adám és nekem ennyi is elég hogy nevessek és nem zavar az erőltetettség se ha valami vicces az vicces ha valami nem vicces az nem az és kész...... idióták

Dr.Jones · http://mediaviagra.blog.hu 2010.10.21. 17:38:37

@Jamie tha killa: Ezt az örök érvényű bölcsességeken alapuló, megcáfolhatatlan érvekkel alátámasztott hozzászólást mindenképpen fontolóra vesszük.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2010.10.23. 16:13:55

@Jamie tha killa: Ez tényleg kicsit hülyén hangzik. ;) Mármint, amit írtál.

Reap that ass (törölt) 2010.11.04. 23:32:27

Tény Bödöcs Tibi nekem is a legnagyobb favorit, egy khm keretében egyszer meg is invitáltuk egy fellépésre, nagyon durva volt :-D

Hadházi, Aranyosi még akiket preferálok a többi is jó, jobb mint a mikroszkóp színpad.

A nagy öregekkel meg nem lehet őket összehasonlítani, egy Hofi, egy Markos-Nádas-Boncz, egy Maksa, ők nagy öregek, nagy rutinnal, kicsit már a részünké vált, h amit ők előadnak az csak jó lehet, önkénytelen röhögés jön az emberből...

De mindenkinek el kell kezdeni valahol, tanulni, fejlődni, bukni és ha ennél maradnak 10 év múlva beérhetnek mint a nagy elődök.

A csaj az valami eszméletlen gyenge volt, ő volt az akit fapofával néztem végig, Belicai dettó, meg az a patkány akinek a nevét sem tudom, de hangutánzó nyominger, főleg a győzikét nyomta valami andrás, nah ő nem hiányzik...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása