Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

ez_a_blog.png 

  18_v3.png

banner_erdekesseg_tombraider.jpg

banner_sorozatkritika_truedetectives02.jpg

banner_sorozatkritika_sexanddrugsandrockandroll.jpg

banner_elmelkedes_sorozatjunkie.jpg

banner_filmkritika_madmaxfuryroad.jpg

Dexter - 7. évad

2012.12.19. 16:50 Gevin

Dex 7.évad írás1.jpg"Surprise, motherfucker!"

Hét évadot kellett nyomon követnünk ahhoz, hogy Miami legjóhiszeműbb szellemben tevékenykedő sorozatgyilkosát lássuk megbukni. Az igencsak megosztó hatodik szezon után (végén) az írók meglépték azt, ami jó néhány rajongó álmát teljesítette be. A kérdés csak az volt, hogy milyen irányba terelődik a lelepleződés, illetve, hogy az írók mennyire sikeresen veszik az akadályokat és a sorozat nívójához mérten képesek-e annak univerzumában racionális karakterfejlődésre. A válasz önmagában nem evidens, ugyanakkor szükségszerűen megosztó, de az biztos, hogy a Dexter hetedik nekifutása a sorozat legszebb perceit megidézve vált egy kiváló évaddá - annak minden ballépésével, irracionális megmozdulásával, és olykor szkepticizmusra okot adó kivitelezésével.

De dramaturgiája, váltakozó tempója és gyönyörű karakterizációja magasan besorolja a legjobban sikerült etapok közé. Az írás Spoileres.

Minden bizonnyal az íróknak volt idejük felkészülni a helyzetre, amikor Deb a felismerés mezejére lép, amely kíméletlen erkölcsi szenvedéssel jár a számára. Az abszolút tiszta erkölcsű - de utánozhatatlanul mocskosszájú - zsaru, karrierje kvázi csúcsán megtudja, hogy a testvére pont olyan rohadék, mint amilyeneket üldöz. Itt érdemes megjegyezni, hogy Jennifer Carpenter játéka messze túlnő eddigi önmagán és erején felül teljesítve hozza ki a helyzetből a lehető legfaszábbat.

Dex 7.évad írás6.jpgErősen benne volt a pakliban, hogy Dex menekülőre fogja a dolgot és talán saját húga fog macska-egér játékot játszani vele, de a dolgok máshogy alakultak. És itt kúszik be ügyesen a szezon legerőteljesebb vonulatát képező dilemmája, amely végig biztosítja a minőségfaktort és ezáltal hullámvasútra ülteti a nézőt. Morális támpontokat feszegetve, majd azokat áthágva egyensúlyozik Debra a jó és a rossz határmezsgyéin, miközben Dexter igyekszik a számára lehető leghelyesebben cselekedni. Már, amennyi kitelik egy sorozatgyilkostól. De mint kiderül ő sem tökéletes, és nem képes minden helyzeten uralkodni, még akkor sem ha jobbára sikeresen oson ki a legszorítóbb szituációkból is.

Az írók ráadásul nem elégedtek meg annyival, hogy ezt a kapcsolati hálót boncolgassák, mellé még teletömték az évadot csodás mellékvágányokkal. Rögtön a kezdeteknél képbe kerül az ukrán maffia véreskezű uralkodója, Isaac Sirko (Ray Stevenson nem fél megmutatni milyen egy brillírozó karakterszínész), akihez szoros kapcsolat fűzte azt a fickót, akit Dexter hidegvérrel meggyilkol a repülőtéren. Így a vadász és az űzött vad aspektusát ez a szál biztosítja az évad háromnegyedéig, feszes izgalmakkal karistolva végig a vázat. Sőt, ezen túlmenve olyan dialógusokat biztosít eme két radikális gyilkos között, amely miatt oly sokan imádjuk ezt a Showtime-showt. (Felelevenítés gyanánt a tizedik részről írtakat javaslom).

Dex 7.évad írás7.jpgAztán az egykori hadnagy szerepében félelmetes irritáló erejét megcsillogtatva Laguerta megsejti, hogy imádott Doakes őrmesterére talán mégsem illik a Bay Harbour Butcher leírása. Ezért nyomozni kezd és hiába állják útját a nyilvánvalóbbnál nyilvánvalóbb ál-bizonyítékok, azért sem képes leszakadni a témáról. Mindezt leginkább természetesen Deb sínyli meg, aki körömszakadtáig védi bátyját, de előbb-utóbb elszakad a cérna (de erről később).

Mindezek mellett pedig az írók még egy szerelmi szál kiteljesedését is megkockáztatták, amely rizikó végül kamatozott. Egy brutális gyilkosságsorozat nyomozásába gabalyodik az őrs, melynek tettese épp életfogytiglani börtönbüntetését tölti, amikor bejelenti, hogy elárulja hova kaparta el a hullákat. Nem egyedül csinálta, így a lányt, aki anno tizenhat éves volt kénytelen bevonni ismét az ügybe az osztály, amikor belebotlik Dexterbe. Hanna-ban (Yvonne Strahovsky szép játékkal él túl egy nehéz játszmát) hamar kiszúrja azokat a jellemvonásokat, amelyekből kiderül, hogy a lány voltaképp nem is irtózik a gyilkolás művészetétől annyira, mint megjátszott viszolygása mutatja.

Dex 7.évad írás5.jpgIsmételten dicséret illeti az íróbrigádot, mert ezt a kapcsolatot is ragyogó ütemben, tégláról-téglára építették fel. Dexter végre szembetalálkozik azzal a nővel, aki nem csak, hogy elfogadja életvitelét minden feldarabolt hullával együtt, de még meg is érti ezt a fajta függést, sőt, lélekben nem áll túl távol tőle. Ironikus, hogy mindezek ellenére kell megszabadulnia a lánytől.

A sok fényező szó után azért nem lehet elmenni amellett, amit idén Quinn-el műveltek. Az egy másik dolog, hogy a szerepet eljátszó Desmond Harrington pont úgy fest, mint aki kokainfüggése csúcsán jár, de hogy ilyen látványosan az ég világon semmit se kezdjenek a karakterével, sőt, egyenesen feleslegessé degradálják az már nagyon nem járja. Ahogy idén Masukának sem engedtek sok poént, Batistát pedig félig már ki is írták a történések fonalából.

A finálé annak ellenére, hogy meg sem közelítette a második vagy negyedik évad végén a nézőktől felhangzó szitokszó-áramlatot (értsd: sokkal kiszámíthatóbb volt) mégis hozott magával valamit. Konklúziót és fordulópontokat. Mind Dex és mind Debra egy olyan életpontra érkezett, amely száz százalékosan befolyásolja jövőbeni létüket. És kissé hihetetlen (de valahol annyira mégsem), hogy idén ez a harmadik sorozat, amely a negatív befejezés ígérete felé billenti a cselekményt. Hiszen tragikusan gyönyörű, ahogy az igazságszolgáltatás teljes szolgálatában álló hadnagy olyannyira meginog, hogy lelövi saját felettesét, azért, hogy megvédje sorozatgyilkos bátyját. De még ennél is szebb az a záróképsor, ahol a tulajdonképpen sokkban lévő hugi a bátyó karjába kapaszkodva siklik az újévet ünneplő embertömeg között. Érzelmi csúcspont, morális degeneráció.

Dex 7.évad írás4.jpgDoakes flashbackjeiért pedig virtuális vastaps illeti a készítőket.

Most aztán adott a kérdés: vajon az írók valóban olyan sötét jövőkép felé lökik a két főszereplőt, amelyet a szezon végén megalkottak, a happy end totális megtagadásával? És a voltaképp hat évadon át szimpatikussá tett főhőst negatív figurává változtatják? Mondhatnak akármit a szakértők, de erre kurvára kíváncsi leszek. 8/10

50 komment

Címkék: dexter sorozatkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://mediaviagra.blog.hu/api/trackback/id/tr644973280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dean23 2012.12.19. 21:50:15

Kiváló poszt!
Dexter - ahogy Sixx is írta - már a harmadik szőke bulával fürdött be, az elsővel szó szerint a vérbe.
Messze még jövő október. LaGuerta miatt kurvanagy nyomozás lesz, ha lesz hulla, ha nem!

Jissi 2012.12.19. 22:07:11

Moderáció ide vagy oda, akkor is köcsög dolog spoilerezni.

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.12.19. 22:10:50

@Jissi: Nem azért moderáltalak, hanem mert mi arról nem tehetünk, hogy indexre milyen szöveg kerül ki "ajánló" gyanánt, sőt, még csak nem is kértük.

Elnézést, ha ezzel elrontottuk a szórakozásod.

bknn 2012.12.19. 22:20:01

Hogy Dexter mennyire válik negatív karakterré, azt majd meglátjuk. Úgy tűnik, az írók nem akarják ebbe az irányba vezetni, hiszen LaGuertát sem ő ölte meg végül, és a húgát is arra biztatta, hogy helyesen cselekedjen (azaz végezzen Dexterrel).
Le a kalappal az alkotók előtt. Eredetileg hét évadosra tervezték a sorozatot, a tévécsatorna nyomására lesz mégis nyolc. Remélem, a színvonal ettől még megmarad az utolsó évadra.

syandras 2012.12.19. 22:45:03

Az évad mindennél szarabb volt. Az utolsó két rész jó volt, dexteres, benne egy-két hibával, viszont nem volt megoldása az évadnak, csak egy feloldásra.

Én az ötödik évad óta nem tudom, minek is nézem, mert már nem az igazi dexter. Az az univerzum, amit említettél, az ötödik évad végére teljesen eltűnik, és egyre csak egy vérengző vadállattá degradálódik szerepe. Ami lehet egy lezárása a storynak, de azt 3 évadon keresztül csinálni...

kapcsolati háló 2012.12.19. 22:46:14

Nem érdekel a kifogás, Index címlapon elhelyezett kétsoros óriásspoiler szájbavert nagy bunkóság.

r_62204 2012.12.19. 23:04:57

-spolier-

Hmmm, Dexter a börtönben?! Micsoda lehetőségek. Ez lehet A Szökés Dexter módra..

csak találgatok amúgy

Jissi 2012.12.19. 23:12:38

@Gevin: Elnézést a stílusomért, hirtelen felindulás volt, nem szokásom egyébként. Bocs még egyszer.

DirtyHarry 2012.12.19. 23:18:53

@syandras: talán mert valójában az is? egy sorozatgyilkos!

Gáborom 2012.12.19. 23:30:44

Szerintem is ez volt a legjobb,legkiforrottabb évad, nekem az első kettő mint egységes egész szintén nagyon bejött, aztán az ötödik és hatodik jött be,mint önálló történetek, és a negyedik sem volt rossz, sőt, de egy kicsit elnyújtották talán.
De a harmadik az nem tetszett nekem annyira....

Érdekes most a hetedikkel együtt nézni az elsőt.
Így jön ki igazán a hetedik íze, és más ízt kap így sok évad után újra nézve az első is.

Alaister Grand 2012.12.19. 23:34:03

Szerintem ezek után egyetlen lehetséges út marad: Dexternek végül halnia kell. Ha már moralizálunk, akkor az teljességgel megbocsáthatatlan, hogy Debrát tulajdonképpen magával rántotta a mélybe. Még azt is hitte, hogy nem ez a célja, hogy távol tudja tartani. Tudni, hogy morálisan elfogadhatatlan, amit teszel, csak egyetlen módon viselhető el: ha a szeretteidet magad mellett tudod tartani. Azzal, hogy Debra megtudta Dexter titkát, sorsa tulajdonképpen megpecsételődött. Buknia kellett.

DeadBodiesEverywhere 2012.12.20. 00:12:25

Béna pöcs már pár évad óta... Ez a rész majdnem hogy izgalmas volt, de az utolsó rész?! puff, de szar volt!
Debra? tök hülye?! Lelövi, aztán ölelgeti, majd megjelennek a NYE -n és nem véres!

nland 2012.12.20. 01:08:34

Valóban magas szinvonalú volt a 7. éved, de a logika terén volt némi "dadogás", de igazából a vége a nagyon bosszantó:

Kihagyták a végén azt a zseniális befejezést, hogy Laguertát nem ölik meg (nem ébred fel) és a rendőrök találnak rá fegyverrel a kezében...és nem hisznek neki, hisz csak Doakes-t akarja tisztára mosni...

A 8. évad végén pedig szintén zseniális lenne egy bírósági tárgyalás (felvezetve, összefűzve a 7 évad Dexter főellenségek eltűnéseit) amin Dexter ellen hívják ki tanuknak a barátait/kollégáit aki már mind tudnak arról, hogy ő a mészáros, de valamilyen morális/erkölcsi okokból...senki nem dobja fel...majd a végén felmentik...és ahogy kijön a bíróságról Dexter mosoly és csapó :o)

DirtyHarry 2012.12.20. 01:23:57

@nland: nem kihagyták, Dexter pontosan ezt tervezte :D

nland 2012.12.20. 02:48:42

Igen, de a Debra "gyilkos kell legyen" - gondolat ezt a befejezést keresztbe vágta. Rossz befejezés volt és az egészbe bele se illett.csak sokkolni akart záróelemként...hiba volt így befejezni..

Minden belefért volna ha Laguerta nem ébred fel és a testvérek jó-rossz fény-sötét oldalát, feszültséget bemutatják...esetleg bevágják a végén a lövés hangját...de azzal, hogy Debra lelőtte az ESZMÉLETÉNÉL lévő Laguertát el lett cseszve az egész... nagyon nagy baki volt egyedül a "Debra gyilkos lett" gondolatért...

victor vacendak 2012.12.20. 07:21:18

csúnya vége lenne, ha elkapnák, mert florida államban elég sok elítéltet végeznek ki...

CJKrisz 2012.12.20. 07:30:36

Sok dolgot nyitva hagytak azért az alkotók. Hannácska ugye lelépett a sittről, akár még ellenség is lehet belőle a nyolcadik évadban. A tárgyaláson kapott egy kulcsot a narkós ribi barátnőjétől, amiről nem derült ki, hogy micsoda. Talán csak nem Dexter lakásának kulcsa volt? Talán csak nem elvitte magával a kis Harrisont?
Egyébként valóban, Joey szerepét teljesen a nullához közelítették az írók. Volt valami "kis" afférja, aztán olyan szépen megfeledkeztek róla, hogy az ember csak kérdően tud nézni, hogy ez most mi?
LaGuerta mama halálával meg is van Matthews kapitányi széke. Hacsaknem Batista megpályázza. :)

reKorrekt 2012.12.20. 08:30:41

@Gevin: Hát ja. Ritka nagy paraszt az az ember az indexnél aki ilyen bevezetővel kirakta a posztot ajánlóba... konkrétan még én sem láttam az utolsó részt, faszom

Llew 2012.12.20. 08:56:04

Komolyan gyerekek ti fél szemmel néztétek?

@nland: Dexter nem azt tervezte. Még el is mondja.
Úgy akarta beállítani, mintha a faszi és Laguerta egymást lőtték volna le.

@CJKrisz: Hanna valami bogyót kapott a barátnőtől amit a szájába is vett utána sírást imitálva, és attól lett rosszul lett a kocsiban.
Egy ugyan olyan fajta virágot hagyott Dexter ajtaja előtt, mint amit korábban adott neki, csak feketében. Ennyi. Nem ment be, nem volt kulcsa, nem rabolta el Harrisont. A kérdés csak annyi, hogy a virág az búcsú ajándék, vagy fenyegető üzenet akart-e lenni.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.12.20. 09:01:25

Amúgy tényleg vicces, hogy most válik csak Dexter negatív szereplővé, alapvetően egy sorozatgyilkos sosem kéne, hogy pozitív szereplő legyen.
Persze a sorozat zsenialitása valahol ebben is rejlik, hogy ezt többé-kevésbé mégis sikerült elérnie.
Én sem erre az irányra számítottam egyébként, a korábbi évadok folyamata inkább azt sejtette, hogy végül mégis csak "ember" válik belőle.
@CJKrisz: dehogynem, kiderült róla, h nem kulcs, hanem egy tabletta, amivel rosszullétet tud kamuzni.

CJKrisz 2012.12.20. 09:21:17

Akkor azt a kulcsos dolgot én benéztem. :)

afazekas 2012.12.20. 10:04:42

Az amerikai pszicho jó film, de az már vicc h egy sorozatgyilkos napjait kell követni!

Aki ráadásul nőket is öl és ocsmány férfiatlan módon teszi azt (elkábítás/moralizálás)... Ennél még az is jobb ha lelövi.

Legközelebb mi lesz? Pedofil? Vagy más aberráció?

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.12.20. 10:49:00

@CJKrisz: Hannácska nem valószínű, hogy visszajön hosszabb távra a 8. évadba, Batista viszont állítólag aláírt - és még az sem teljesen biztos, hogy az lesz a búcsúszezon, de azért igencsak valószínű.

Megérdemelne egy jó lezárást.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.12.20. 11:36:20

@Gevin: Egyébként annyira idegesítő, hogy különböző szerződéskötések (és nézőszámok) határozzák meg a sorozat alakulását.
Egy tökéletes világban valahogy úgy képzelném el, hogy kitalálják előre, hogy Strahovski akkor most 1 v 2 szezonra kell, és aláíratnak vele annyit.

Amúgy ezzel a befejezéssel én nem tartom szükségszerűnek, hogy visszatérjen, az kiderült, hogy Dextertől már nem akar semmit (bosszút állni sem), és ez az utolsó jelenet valahogy jól jelképezte azt, ahogy le akarja zárni a kapcsolatukat.

Vadasz S. Tamas 2012.12.20. 12:21:18

Spoiler: Azért kiemelnék egy fontos részletet ami az írásban nem kapott nagy szerepet: Deb biztosan szerelmes Dexterbe, és mivel Dexter is hajlandó föláldozni a szerelmét Debért (Hannah->börtön), nem lennék meglepve, ha tudat alatt ő is hasonlóan érezne, csak éppen Dexter ugye nem az önismeret bajnoka. Szóval nem lehetetlen szerintem, hogy a következő évadban mint szerelmespár folytassák.

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.12.20. 12:43:10

@danialves: Nem, szerintem sem szükségszerű, hogy visszatérjen. Akár börtönben is maradhatott volna, csak ugye így nyitva hagyták az írók, mert ki tudja, hogy alakul a jövő szezon - pont amiatt, amit írtál.

@Vadasz S. Tamas: Én már régóta valami ilyesmit képzeltem el, csak a Hanna szál behozásával kissé lecsillapították ezt a vonulatot. A végére még Bonnie és Clyde is válhat belőlük :).

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.12.20. 13:05:53

@Gevin: De akkor miért alakították úgy előtte, hogy erre semmi racionális indok nincs?
Hannah maga mondta, h nem akar bosszút állni, mert akkor ezt megtette volna a bíróságon. (elméletileg szereti Dextert.) De eleve nem tűnt annyira pszichopatának, mint Lila, hogy mondjuk megölné Debet, és akkor elvárja, h Dex majd szeresse.
Viszont arra sincs esélye, hogy Dex visszafogadja, a történtek után, tehát én nem látom, hogy mi dolga lenne még ebben a sorozatban.
Az a virág inkább egyfajta búcsúajándéknak tűnt számomra, mint fenyegetésnek.
@Vadasz S. Tamas: Sztem azért Te is ki lennél akadva, ha a csajod meg akarná ölni a tesódat, anélkül, hogy szerelmes lennél belé. De ettől függetlenül nem lehetetlen, amit írsz, csak nem szükségszerű.

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.12.20. 13:19:09

@danialves: Abszolúte búcsúajándék én is úgy gondolom, ugyanakkor Dex szerelmes Hanna-ba ez nyilvánvaló.

Gőzöm sincs miért alakították így, de lehet azért, mert egybefésülik majd a két karaktert valahogy. Hanna-t alapból körözni, üldözni fogják, lehetséges, hogy Dex segít majd neki, vagy még összefutnak egy pazar dialógus, végső búcsú erejéig. Nem tudom, de valóban kissé erőltetett így, ahogy mondod.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.20. 14:00:46

@Gevin: index címlap, mi?? ;)

nem nagyon tudok most mit hozzáfűzni ehhez a sorozathoz, hiszen majd minden részt megbeszéltünk. :D

Llew 2012.12.20. 14:05:01

@Gevin: azért ebben a Hannah nem tér vissza és csak sima búcsú ajándék volt a virág dologban nem lennék olyan biztos. A showrunner több interjúban is pozitívan nyilatkozott, a
hollywoodreporter interjúban elé konkrétan.

www.hollywoodreporter.com/live-feed/dexter-season-8-spoilers-dexter-deb-laguerta-scott-buck-403148
THR: Will Yvonne Strahovski return next season?
Buck: I certainly hope so. We're in the process of making deals now.

Hannah karaktere sokkal fontosabb Dexter számára, mint eddig bármelyik nő, Debet leszámítva, így elég esélyes, hogy visszatér

A showrunner a virágot sem búcsúajándékként emlegeti, hanem inkább üzenetként.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.20. 14:49:32

@Llew: hát fene se tudja, nem lenne rossz lezárás az utcsó évadnak, ha Hanna várná Dextert Argentínában.

De ahhoz Debbel történnie kell valaminek (értsd meg kell halnia).

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.20. 15:25:32

ide is beírom, mert engem nagyon "idegesít",vagy nem is tudom...

azt egyébként valahogy nem erőltettek, hogy deb finoman szólva is drogos (nah jó gyógyszerfüggő) lett ebben az évadban.

Valahogy megvolt a baleset és már nem is foglalkozott vele senki, hogy miért is szedi őket marékszám.

És előtte se tudta senki.

És utána se számított, nem mondta senki, hogy talán nem kéne fegyverrel szaladgálni.

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.12.20. 20:30:21

@doggfather: de de, ez benne volt, hogy elég nehezen viseli Dex kapcsolatát Hanna-val, plusz mi ugye tudtuk, hogy azért, mert megtudta az igazságot. Volt azért erről szó, nem is egyszer emlegették, hogy Deb bizony kissé ráfüggött a gyógyszerre.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.12.20. 20:36:20

@doggfather: Ha jól emlékszem egyszer rákérdeztek (talán Batista a kórházban), és a hadnagyi beosztással járó stresszre fogta.
Amúgy meg Xanaxot szedni nem ütközik törvénybe, úh sztem mindenki túltette magát rajta. (Azt meg nem tudta senki, h mennyire függő)
@Llew: És ha meg nem egyeznek meg, akkor mégis búcsúajándék?
Nyilván úgy írták meg a részt, hogy nem tudták, hogy aláír-e a következő évadra, ebből a szempontból nyugodtan kezelhetjük lezárásként.
(De én itt alapvetően abból indulok ki, amit a képernyőn látok, nem amit a pletykákból megtudok, egy sorozatot nem utóbbi alapján kéne értelmezni)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.20. 20:42:22

@Gevin: @danialves: komolyan fegyvert foghat folyamatos xanax kúra alatt és senkinek se tűnik fel/szól érte?!

Mi tudtuk, de a kollégák nem, és Batista se erőltette túl magát.

Oké, hogy senki nem tudta, de könyörgöm autóbalesete volt és a vérvizsgálat csak kimutatja a vérében, hogy gyógyszerezett, akkor se kérdez rá senki?!

Csak ilyen finoman?!

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.12.20. 21:03:48

@doggfather: Sztem a Xanax még mindig nem valami tudatmódosító szer, amivel nem lehet vezetni meg fegyvert fogni. Úgyhogy ezért sem erőltette senki.

Llew 2012.12.20. 21:52:18

@danialves: A fekete virág és az utána látott arckifejezés alapján nekem az első benyomásom sem egy pozitív üzenet volt. Az interjú csak megerősített.

Yvonne jelenleg állandó sorozat nélkül van, és egy elég nagy presztízssel rendelkező showban szerepelt. Ha felkérik bolond lenne nemet mondani, max a pénzen mehet egy kicsit a tárgyalás. Az írók megy nyilván nem véletlenül hagyták ilyen nyitottra a karakter sorsát, de szerintem jóval több esélye van a visszatérésnek, mint a végső búcsúnak.

Dr.Jones · http://mediaviagra.blog.hu 2012.12.23. 13:42:48

Elég langyos, összességében kiszámítható és unalmas évad volt, néhány jobb pillanattal. Az írókat én nem nagyon dicsérgetném azért, mert az előző évadokból összelopkodott elemekből építettek fel egy erősen ingadozó, szétszórt cselekményszálakból álló történetet. Voltak jó pillanatok, de egyben darálva unalmas volt + az sem utolsó szempont, hogy az első rész után megmondtam, mi lesz a vége. Remélem, a következő tényleg az utolsó évad lesz, mert ez nagyon izzadtságszagú kezd lenni, bár ha azt vesszük, hogy rendszerint a páros évadok az erősebbek, akkor bizakodó vagyok a jövőre nézve.

Dr.Jones · http://mediaviagra.blog.hu 2012.12.23. 13:45:20

Újraértékelve az eddigi évadokat:

1. évad 6/10
2. évad 8/10
3. évad 4/10
4. évad 9/10
5. évad 3/10
6. évad 7/10
7. évad 5/10

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.12.23. 14:10:29

@Dr.Jones: "Az írókat én nem nagyon dicsérgetném azért, mert az előző évadokból összelopkodott elemekből építettek fel egy erősen ingadozó, szétszórt cselekményszálakból álló történetet. "

Nem összelopkodták, hanem megidézték :). Van különbség. Pont azért volt jó, mert újra jelen volt az a Dexter-hangulat, ami a kezdeti évadokat olyan erőteljessé tette.

Szerintem a fináléban meg most abszolút nem az volt a lényeg, hogy dördüljön egy óriási WTF, hanem a lélekre, a karakterfejlődésre mentek rá. És ha ugye belső fejlődésről, neadjisten érzelmekről van szó, azon te mindig unatkozol :).

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.23. 18:59:37

@Dr.Jones: csak közepes?!

Simán stevenson miatt az egyik legjobb dex évad volt. :D

De ezt már írtam párszor.

Dr.Jones · http://mediaviagra.blog.hu 2012.12.23. 19:03:08

@doggfather: Tegnap fejeztem be, de Stevensonra már alig emlékszem belőle :D

Dr.Jones · http://mediaviagra.blog.hu 2012.12.23. 19:13:30

Meg zavaró volt, hogy olyan rohadt sok szálon futott az egész. Mintha az írók se tudták volna eldönteni, hogy mit is akarnak kihozni ebből az évadból. A koskás szál rém gyenge volt és nem kevésbé buzis, laguerta nyomozása erőltetett, Debra iszonyú idegesítő volt, Hannah és Dexter jók voltak, a többi szereplő meg kb nem csinált semmit. A minotaurusz meg a gyújtogató volt a két legjobb dolog az egész évadban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.23. 19:56:45

@Dr.Jones: komolyan alig emlékszel rá?!?!

buzis?!

Szerintem egyáltalán nem volt az, annyira mindegy volt, hogy a szerelme férfi vagy nő e akiért bosszút akar állni, hogy azt ki se tudom fejezni. A bosszú volt a lényeg, és hogy dex rettegett tőle, amit még egy ellenféllel szemben se tett.
és egyiktől se féltette a családját ennyire sose, hogy el is költöztesse őket.

hát én meg a mitotauruszra nem emlékeztem hirtelen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása